AZ |
Elektron xidmətlər
ELEKTRON MÜRACİƏT
|   Təbii qazdan istifadə zamanı təhlükəsizlik qaydalarına ciddi riayət edilməlidir.   |
QAYNAR XƏTT
104 / 185
BORCUNU / LİMİTİNİ ÖYRƏN
ƏN ÇOX VERİLƏN SUALLAR
ONLAYN ÖDƏNİŞ
   
Yeni abonent olmaq istəyirsinizmi?
   
SƏRBƏST GÜCLƏR
   
Smart tipli sayğac koda düşdükdə nə etməli?
   
Tikinti və istismara icazənin sadələşdirilməsi
   
Yeni qaz sayğaclarından istifadə qaydaları
   
İctimai Şura
   
Biznes mühiti və Beynəlxalq reytinqlər üzrə komissiya
   
Qazlaşdırılma sahəsində lisenziyaya malik olan təşkilatların siyahısı
   
Lisenziya əsasında fəaliyyət göstərən podratçı təşkilatların siyahısı
   
Dövlət Xidmətləri Portalı
   
ASAN Xidmət

Abonentlər 104/185 Çağrı mərkəzinin fəaliyyətini qiymətləndirib

2022-08-04

“QBS Consulting” MMC abonentlər arasında 104/185 Çağrı mərkəzinin fəaliyyəti ilə bağlı sorğu keçirib. Sorğuda iştirak edən vətəndaşlar əsasən Çağrı mərkəzində xidmət göstərən  əməkdaşların problemin həllinə reaksiyası, operativliyi, problemin həlli üçün yönləndirmələri və əməkdaşlar tərəfindən əks əlaqənin yaradılması istiqamətində fəaliyyətlərini qiymətləndirib. Göstərilən diaqramlarda Bakı şəhəri və regionlarda Çağrı mərkəzinin fəaliyyəti ilə bağlı keçirilən sorğunun nəticələri ilə tanış ola bilərsiniz. Həmin diaqramlarda abonentlərin həm razı, həm də narazı qaldığı məsələlər öz əksini tapıb.










2022      All rights reserved